Comments

oktoober 11, 2011

Le Havre (2011)

Autor: | Aeg: oktoober 11, 2011 | Lisa kommentaar (0) Eelmine postitus

Le Havre on südamlik lugu sadamalinna kingapuhastajast Marcelist (André Wilms), kes kohtub juhuse tahtel noore põgeniku Idrissaga (Blondin Miguel). Kui Marceli naine Arletty (Kati Outinen) haiglasse satub, võtab mees südameasjaks aidata väikesel poisil Londonisse ema juurde jõuda.

Pean piinlikkusega tunnistama, et ei ole oma ignorantsuses varasemalt mitte ühtegi teist Kaurismäki filmi näinud ja seetõttu ei oska kommenteerida, kui "kaurismäkilik" Le Havre oli. Kuuldavasti omajagu. Üleüldiselt istub mulle väga kergelt depressiivne tonaalsus, millel on kummaline omadus kergelt naeratama panna. Selles filmis oli see igatahes päris mõnusaks häälestatud.

Mis minu jaoks kõige olulisem oli, Le Havre pani mõistma, kui skeptiliseks ma muutunud olen. Ootasin pea iga hetk, et midagi läheb nihu või kukub läbi. Musta pilvena pea kohal rippuv impending tragedy peab ju ometigi kunagi kätte jõudma. Ja imed ju päriselt ei juhtu. Või juhtuvad? Pean üsna värskendavaks, kuidas Kaurismäki küünikutele näkku irvitab ja lõputiitriteni reaalsust ignoreerides positiivseid twiste sisse toob.

Tahaks veel kirjutada, aga Trashi kirjatükk antud filmi kohta kumiseb kuklas ja hävitab minu viimsegi püüdluse Le Havret võimalikult objektiivselt ja siiralt arvustada.

Hinnang: 6/10
Tahaks nagu kõrgema hinde panna, aga miski hoiab tagasi.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

© Eveli filmiblogi is powered by Blogger | Author: Eveli Pung (evelipung@gmail.com) | Template designed by Josh Peterson