Comments

juuni 09, 2011

X-Men: First Class (2011)

Autor: | Aeg: juuni 09, 2011 | Lisa kommentaar (0) Eelmine postitus


Käisin 2.juunil Solaris Kinos uue X-Meni esilinastusel. Ütlen kohe ära, et minu arvates on tegemist ühe 2011.aasta parima filmiga ja ma ei pane üldse pahaks, kui te nüüd lugemise siin kohal katki jätate ja kinno jooksete.

Teatavasti on X-Meni filme juba omajagu tehtud  - X-Men (2000), X2 (2003), X-Men: The Last Stand (2006) ja lisaks veel X-Men Origins: Wolverine (2009). X-Men: First Class on eellugu X-Men filmidele. Kuna mul proloogide maailmast ühtegi väga säravat tähte esimese hooga pähe ei tule, siis läksin kinno eeldusega, et ega see just väga hea olla ei pruugi. Eksisin. See film on ikka kuradi hästi tehtud.

Iga kord, kui ma mõne uue inimesega kohtun, vasardab minu peas üks suur küsimus - What's their story? Kust ta tuleb ja millised sündmused on ta elu kõige rohkem suunanud? Millised juhtumised on vorminud temast inimese, kes seisab minu ees täna?

Kõik need küsimused saavad vastuse X-Meni viimases filmis. Saame aimu Professor X-i ja Magneto lapsepõlvest, näeme kuidas mutandid üksteist leiavad ja sidemeid loovad. Elame kaasa nende kujunemisele kangelasteks ja antikangelasteks ning näeme nende kasvuraskusi ja arenguhüppeid. Pean tunnistama, et mõlemad peategelased olid minu jaoks väga sümpaatsed. Ka naised ei jäänud alla - Mystique ja Angel lisavad kulbiga särtsu juurde ja January Jonesi kehastatud Emma Frost oli nii hawt, et ma ei kujuta ette, mida saalis viibivad mehed veel tegema pidid, et pulssi normi piires hoida.

Visuaalne pool oli muidugi fantastiline. Kui tihti olete te näinud allveelaeva õhus? Režissöör Matthew Vaughn on täielik võlur, kes suudab ulmest ja päris maailmast nii veenva ja põneva sulami kokku teha, et terve 2 tunni ja 12 minuti jooksul ei hakka kordagi igav. Ka heli oli väga tasemel - kui filmis parajasti mingi action käis, siis hakkas isegi Solarise kinosaali põrand kergelt värisema. And how awesome is that?

Juhul kui te vaatate praegu kinokavasid ja mõtlete, millist filmi vaatama minna, siis unustage piraadid ja pohmakavennad. X-Meni mutandid on tõelised tegijad.

Hinnang: 8/10
Üks parimaid viimase aja koomiksifilme.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

© Eveli filmiblogi is powered by Blogger | Author: Eveli Pung (evelipung@gmail.com) | Template designed by Josh Peterson