Comments

aprill 17, 2012

Titanic 3D (1997)

Autor: | Aeg: aprill 17, 2012 | Lisa kommentaar (0) Eelmine postitus

Ma olen alati imetlenud inimesi, kellel on julgust ette võtta pööraseid projekte. Režissöör James Cameron sukeldus Titanicule ja võttis spetsiaalkaameratega üles materjali, mida polnud inimsilm näinud 1912.aastast saati. Filmi jaoks ehitati pea originaalsuuruses Titanicu mudel, mille interjöör ja välimus kujundati nii algse laeva sarnaselt kui vähegi võimalik. Seetõttu ei tohiks tulla ka üllatusena, et tegemist oli kalleima filmiga, mis eales tehtud.

Esituse suurejoonelisust toetab tugev stsenaarium, mis oma romeojajulialiku armastuslooga üritab peaaegu Shakespeare-i endaga konkureerida. James Cameron on loonud sellise ajastu, keskkonna ja inimfaktori koosluse, mis ei tohiks isegi suurimat küünikut külmaks jätta.

Titanicu esimese ja viimase reisi 100.aastapäeva mälestuseks (ja kindlasti ka mõnedel vähemõilsatel eesmärkidel) loodi filmi 3D versioon, mida praegu kinodes näidatakse. Kuigi olen absoluutselt lummatud algsest teosest, saan 3D teenena välja tuua ainult fakti, et see andis mulle põhjuse uuesti seda suurelt ekraanilt vaatama minna. Pean kurvastustega tunnistama, et 3D ei olnud minu jaoks järjekordselt mitte midagi muud peale erinevale kaugusele asetatud pappkujude.

Aga suurelt ekraanilt tasub seda filmi kindlasti vaadata. Kasutage võimalust.

Hinnang: 10/10
Üks kinoajaloo võimsamaid filme.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

© Eveli filmiblogi is powered by Blogger | Author: Eveli Pung (evelipung@gmail.com) | Template designed by Josh Peterson