Comments

juuni 19, 2018

Ocean's 8 (2018)

Autor: | Aeg: juuni 19, 2018 | Lisa kommentaar (0) Eelmine postitus

Ma ei ole 5 aastat 8 kuud ja 12 päeva vangis veetnud nagu Debbie Ocean, samuti ei ole mul mõnda teist head vabandust, aga kinno olen sel aastal jõudnud häbiväärselt vähe. Siiski tekkis väga mõnus slam dunk tunne, kui juhtud üle pika aja kinolina imetlema ja film on täitsa tip-top.

Kes on Ocean'si varasemaid näinud, tabab üsna kiiresti sarnase vaibi ära. Seekord plaanib aga kamp ilusaid tüdrukuid, sh suurnimed nagu Cate Blanchett, Sandra Bullock jpt, hunniku kallihinnalisi teemante ära nihverdada. Loomulikult ei puudu filmist ohtrad con-id, nutikad sahkermahkerid, kõikvõimas häkker ja õnnetud security vennad, kes on ilmselgelt (alati) maailma halvima töö endale valinud.

Ma kahjuks Ghostbustersi piffide versiooni ei ole näinud ja ainult hirmsaid kommentaare lugenud, aga saan kinnitada, et seekord kukkus tüdrukutega variant väga mõnusalt välja. Tehtagu veel! Näiteks A-Rühma femake-i (female + remake, trademark mulle pls) vaataks samuti.

Keegi kuskil kirjutas, et Ocean's 8 on ood seksismile. Ja võib-olla on veits ka - MET gala, uhked tualetid, säravad teemantid, make-up, flirtimisnõksud ja sisemine motivatsioon - aga mulle see kuidagi eriliselt silma või südamesse ei hakanud. Pigem oli draamavaba, light, fun, tempokas ja igati chill suvekas.

Ja poistele meeldis ka!

Hinnang: 7/10
Kerge suvekokteil - kihisev sädelev prosecco karge mahla ja ühe suussulava martsipanise kirsiga.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

© Eveli filmiblogi is powered by Blogger | Author: Eveli Pung (evelipung@gmail.com) | Template designed by Josh Peterson