Comments

jaanuar 10, 2012

Sherlock Holmes: A Game of Shadows (2011)

Autor: | Aeg: jaanuar 10, 2012 | Kommentaarid (2) Eelmine postitus

Käisin kaks aastat tagasi esimest Sherlock Holmesi vaatamas ja olin sellest võrdlemisi vaimustuses. Teine film väga palju ootusi ei peta...ühe olulise "aga"-ga. Nimelt, kui vähegi võimalik, vältige varasemalt treileri vaatamist! Kuna käisin eelmise aasta viimastel kuudel päris palju kinos, siis olin antud filmi tutvustust 5+ korda näinud...ja see rikkus kõik minu jaoks ära.

Sherlockifilmid on üles ehitatud nii, et vaatajal saaksid kogu aeg väikesed hammasrattakesed peas tööd teha. Mis just juhtus? Kuidas seda või teist lahti seletada? Mis nüüd edasi saama hakkab? Paraku teadsin ma tänu treilerile pidevalt ette, kuhu üks või teine liin viib. Seetõttu hakkas mul lihtsalt igav ja ootasin, et "sisutäiteosad" kiiremini otsa saaks ning lugu järgmisesse treileris ära näidatud punkti jõuaks.

Visuaalne pool oli ilmeksimatult Ritchielik. Lähivõtted, aegluup - kõik oli täpselt nagu esimeses Holmesis, Rocknrollas ja varasemates filmides. Kui päris aus olla, siis mingi aja peale tüütasid aegluubis kaadrid ära - alguses oli väga efektne, lõpus pigem we get it, can we please go on with the story already emotsioon. Ritchie maniakaalne relvade ja tulistamise sõltuvus ajas juba naerma, aga tuleb tunnistada, et antud filmis oli see kõik omal kohal ja andis isegi võimaluse mõned selletemaatilised steenid filmi parimate sekka tituleerida. Holmesi karakter oli aga liiga kerglaseks tehtud ja mingil hetkel ei näinud ma temas enam briljantset detektiivi, vaid naisteriietes huulepulgaga kokku mäkerdatud klouni.

Olen nüüd välja toonud hulgaliselt häirivaid aspekte, aga tõele au andes, midagi mõnusat viimases Sherlockis siiski oli. Esines stseene, kus sündmused olid väga meisterlikult välja mängitud ja õnneks jagus filmi peale rohkem põnevaid hetki, kui treiler neid ära spoilerdada jaksas. Ajastutruud võtteplatsid toitsid juba loomupäraselt uudishimu ja näitlejate tiim esines ka üsna tugevalt. Ainult professor Moriarty asemele oleksin valinud radikaalselt erineva osatäitja, but that's just me.

Muide, Sherlock nagu ma olen, arvasin lõputwisti ka juba enne ära. Aga see oli pigem rõõm, sest jõudsin sellele järeldusele ise, mitte treileri abiga.

Hinnang: 5/10
Kui treiler näitab kõik põhilised arengud ja actionikohad ära, siis mida kuradit ma veel kinno vaatama lähen?!

2 kommentaari:

  1. Huvitav, mulle tundub, et ma olen viimasel ajal mujaltki suundadest kuulnud, et treilerid on hakanud liiga palju filmi sisu paljastama. Selle sama filmi kohta... aga kindalasti oli neid veel... kui nüüd mõni vaid meenuks.

    Igatahes pole see nagu varasem kurtmine, mille kohaselt näitab treiler parimad märulistseenid ära ja ülejäänud film on tegelikult igav. Kuigi ka see pole hea variant, on sisu oluline äranäitamine siiski hullem.

    VastaKustuta
  2. Eks siin mängib rolli ka see, et Sherlockit promoti kõvasti. Treilerit näidati religioosselt enne iga kinofilmi, mõnikord isegi 2 korda.

    Kui 1x treilerit näed, siis ei jõua kõiki detaile tähele panna, aga korduval vaatamisel jääb aina rohkem meelde.

    VastaKustuta

© Eveli filmiblogi is powered by Blogger | Author: Eveli Pung (evelipung@gmail.com) | Template designed by Josh Peterson