Comments

november 26, 2011

PÖFFimuljeid vol.1

Autor: | Aeg: november 26, 2011 | Kommentaarid (1) Eelmine postitus
Esimese postituse pühendan noorte- ja lastefilmide festivali Just Film programmile.


Killing Bono (2011)
http://www.imdb.com/title/tt1535101/

Robert Sheehani ja Ben Barnesi combo peaks igal nooremal naissoost filmisõbral (ja täiesti võimalik, et ka meessoo esindajatel) põlvist nõrgaks võtma. Peaaegu nii läkski. Veidi jäi häirima Sheehani ühedimensionaalsus - mul on tunne, et ta mängib igas filmis ja sarjas ühte ja sama karakterit. Lugu ise oli üsna tore, aga päris komöödiaks ma seda küll ei tituleeriks. Ilmselt olid ootused liiga suured, sest minu jaoks jäi natuke kesiseks.

Hinnang: 5/10


Cherrybomb (2009)
http://www.imdb.com/title/tt1248971/

Järgmine film, kus võib hetkel populaarset teen crushi Sheehanit näha. Tema kõrval teeb üllatavalt tugeva rollisoorituse ka Harry Potteriga kuulsust kogunud Rupert Grint. Mingit erilist stoorit ei olegi, klassikaline lugu, kuidas teismelised aina rohkem pahandust teevad. Ilus värviline film ja tugevad plusspunktid selle eest, kuidas tegelaste sisepinged ja emotsioonid kandikul vaatajani viiakse.


Hinnang: 6/10


Cherry (2010)
http://www.imdb.com/title/tt1315350/

Tänavune üllataja. Väga mõnus lugu sellest, kuidas ema ja tütar värske ülikoolitudengi oma tiiva alla võtavad. Või vastupidi. Värvikad karakterid ja südantsoojendavad igapäevaelu (ja mitte nii väga igapäevaelu) seigad köidavad tähelepanu ja vaatamata kurvale põhiliinile jätab film hea tunde, et kõik läheb hästi. Sheehani asemel hoiaksin mina noortest tõusvatest tähtedest silma peal hoopis siin peaosalist kehastanud Kyle Gallneril.

Hinnang: 8/10


Attack the Block (2011)
http://www.imdb.com/title/tt1478964/

Igasugused alien invasionid ei ole absoluutselt minu teema, kuna ma lihtsalt ei suuda kunagi mingeid lõrisevaid kombitsatega lihapuntraid või metallmonstereid tõsiselt võtta. Antud filmis peab noortekamp oma koduhoovi kaitsma hoopis mustade karvaste helendavate hammastega olevuste eest. Pean tunnistama, et sellised alienid on minu raamatus isegi üsna armsad. Kogu film on otsast lõpuni paljulubav, aga minu jaoks home run'i ei tulnud.

Hinnang: 6/10


Pingviinipoeg Lolo seiklused (1988)
http://www.imdb.com/title/tt0098259/

Südamlik lugu väiksest pingviinipojast, keda uudishimu viib silmitsi põnevate seikluste ja suurte hädaohtudega. Väiksena vaadates nutsin ärevatel hetkedel absoluutselt iga kord, aga see oli seda väärt, sest lõpp on õnnelik ja headus pääseb võidule. Ilusa moraaliga lugu - tuleb aidata ja hoolida üksteisest. Enne kui Lustakad jalakesed programmi võtta, tasub kindlasti ka Lolo ära vaadata.

Hinnang: 10/10 (no ok, natuke subjektiivne, aga ikkagi.)

Avafilmi The Twilight Saga: Breaking Dawn - Part 1 (2011) kohta loe minu pikemat arvustust siit.

1 kommentaar:

  1. Veel mõningaid Justfilmi raames näidatuid filmide arvustusi saate lugeda, minu blogist
    http://criticbird.wordpress.com/

    VastaKustuta

© Eveli filmiblogi is powered by Blogger | Author: Eveli Pung (evelipung@gmail.com) | Template designed by Josh Peterson