Comments

juuli 15, 2011

Filmid & Itaalia

Autor: | Aeg: juuli 15, 2011 | Lisa kommentaar (0) Eelmine postitus
Käisin eelmisel suvel kahe sõbrannaga Eat Pray Love-i vaatamas. Minust paremal istuv vallaline sõbranna õhkas, et tahaks ka selliselt reisilt ilusat romance'i leida. Vasakpoolne sõbranna, kes oli just oma mehest lahku läinud, samastus peategelasega veelgi enam ja oli nõus kasvõi järgmine päev Itaaliasse sõitma. Mina mõtlesin aga endamisi, et küll mul on hea, stabiilne suhe siinsamas olemas, hing rahul ja everything in its right place.

Nüüd, aasta hiljem, on sõbrannadel igasugused huvitavad suhted käsil ja minu ilusast stabiilsest armastusest pole midagi järel. Ma ei tea, kas see mõjutas midagi või mitte, aga kui tekkis võimalus Itaaliasse minna, haarasin ma sellest pikemalt mõtlemata kinni. Jõin nädal aega hõrku veini ja nautisin Toscana päikest, käisin viinamarjaistandustes ja veinimõisates, jalutasin Veneetsias ja lükkasin Pisa torni püsti, sõin pitsat ja pastat ja suussulavat jäätist...

Eat, pray, love.....check.

Seetõttu ei oska ma veel kaasa rääkida ei võlurite ega kehvade ülemuste osas. Küll aga klõpsutasin kohapeal mõned pildid igasugusest filmitemaatikast, mis silma hakkas.


Välikino San Gimignanos

Välikino Bologna keskväljakul

Kes soovib oma supernaturaalseid filmikangelasi eriti lähedal hoida...

DVD-majandus kohalikes ajalehekioskites

T-särgid, kalendrid, VHS-id...

Kivikaev San Gimignanos, mida olete ehk märganud sellistest filmidest nagu Where Angels Fear to Tread ja Tea with Mussolini


Lõpetuseks...

Ülemaailmse Potterivaimustuse taustal, Herry Sotter e la maledizione vegetale! Kui ma nüüd väga palju mööda ei pane, siis peaks see eesti keeles olema Herry Sotter ja köögivilja needus.

Huvitav, millal sellest film tehakse.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

© Eveli filmiblogi is powered by Blogger | Author: Eveli Pung (evelipung@gmail.com) | Template designed by Josh Peterson